fotboll 4life!

Halloj!
Somsagt så nightade jag,linn,emelie och felicia, vi sov på altanen under bar himmel, haha skit nice!
Vaknade rätt tidigt, ungefär vid halv9, då låg vi kvar o snacka lite sen åt vi frulle! sen körde vi lite roliga lekar osånt.. Sen fixade vi oss lite och sen följde dom mig hem! Sen efter en stund drog jag till klassbollen och mötte emma och wilma, vi kikade lite fotboll, sen tröttnade vi så jag,emma,wilma och kasper drog upp t ållevi, men dom skulle hem innan så jag och kasper gick forever alone dit och var där tills dom andra kom, efter ett tag drog emma o wilma till emma n, arlinda o marwa , så då blev ja o kasper ännu en gång forever alone, sen stack vi t dom o sen skulle jag hem och då vid halv 6 sätte jag på mig fotbollskläderna och har nyss kommit hem från en träning med f14 eller de var typ en timma sen..! Ska även vara med dom på dm på tisdag , sen pratade tränarna med mig och jag fick ett erbjudande att börja f14, så nu ska jag alltså börja det laget istället, och jag är hur glad som helst, nu slipper jag alla problem och alla dom andra och fokuserar på FOTBOLL1! Detta blir hur grymt som helst :D
har precis ätit lite sallad och ska sitta vid datan lite innan jag lägger mig i sängen och tittar på bigbrother om jag inte hinner somna innan det! Haha, Har bränt sönder mina axlar o de gör så jäkla ont :'/
Ha en fortsatt fin dag, love you all!

kung♥

Kommentarer
Postat av: Emma svensson !<3

Haha, förlåt för att vi lämna Er lite forever alone men jag var tvungen att snacka med dom om det där du vet !;)<3

Puss pårejj!

2012-05-27 @ 23:24:11

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0