school tomorrow!

Har vart en jätte bra dag idag!Skövde var helt awesome,köpte bara ett par skor tror ja, fick även töjningar av bellis! Sen kom vi ÄNTLIGEN hem,då la vi oss i tältet och snacka en stund,sen in och titta på bigbrother reprisen från igår,sen stack wiebke , då fortsätte jag o bella att titta på 24/7! Bella åkte för en stund sen,och sen dess har jag hunnit städa mitt rum lite,och tittat på tv! Hahah,,
Om en stund ska jag lägga mig i sängen och checka bigbrother<3<<3<3<3<3<3,imorgon börjar skolan igen, och vi får reda på nya klasserna, eftersom att mössebergarna ska komma till central i 7an! Orkar inte med dem,alla är fjollor,players,divor euw!Dom kommer fucka upp hela central totalt,svär!
Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag!
Godnatt på er,hörs imorgon♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0