onsdag

Har vart på panka idag med bästavännerna,solade,badade i sjön(årets första dopp)!
Har helt klart haft en jävligt bra dag,btw,såg fan en aaaaas stor fisk på panka,typ en halv meter lång eller nåt och as fet..wieeeeerdooo!
Efter vi vart på panka i några timmar,så gick vi till bella,som ligger på andra sidan falköping,så har gått en bit idag :D Hos bella grillade vi,jag lekte med iza(bellas låtsassyster) , lärde henne räkna , duktig..
Snart börjar bigbrother,då ska jag checka det,sen sova.. Är så jäkla trött sen idag!
Men ska skriva klart med världens bästa e♥ först, Imorgon har jag utvecklingssamtal,eh,om det inte går bra kmr jag fan ehm, venne :)
På fredag tar jag ledigt från skolan,för syster tar studenten!
puss på er!♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0