like a baws!!

Haft vart en tuff dag idag, men annars okej! Valde att inte vara med på matchen idag, kände faktiskt inte för det idag,mår inte så jäkla nice!Efter skolan pratade jag med mamma lite och vid halv 6 drog jag till kusinen,snackade om allt möjligt och solade endel, sen drog jag till dotorp och tittade hur de gick för fkik,de gick rätt bra då tror jag! Sen stack jag hem till kusinen igen och då kom min andra kusin så åt vi lite mat och snackade oså! Tog även ett behövligt snack med min allra bästavän som jag aldrig kommer släppa,jag älskar dig , och hoppas värkligen inte du är arg,då vet ja inte vad ja gör,du skulle ju stå vid min sida vad som än händer,hoppas du fortfarande menar det!

Det var 29-30 grader här i falköping idag,vilket är jäääävligt varmt,nu ska jag stänga av datan fixa mig lite inför kvällen,imorgon äre p12 disco och på lördag äre klassbollen, awesome, längtar till nästa helg då jag åker t pappa och jag o becka ska fixa lite najjsiga saker, och ska säkert jobba då med. :)
natti♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0