Lika bra att leva ditt eget liv, för du ska dö din egen död!

Haft en helt grym kväll, Emma,Ammie,Linn,Felicia,Emelie,Wilma,Stephanie,Albin Abazi,Stefan & Jakob gjorde helt klart min kväll till mer än grym! Ni är underbara!Det var varmt som fasen,mycket folk, p12or -.-, men det var skit kul, bästa kvällen på länge måste jag säga!
Nu är jag helt slut och ska sova alldeles strax, har klassbollen imorgon sjukt tråkigt.., har skit ont i fötterna nu när vi har dansat och röjt hela dansgolvet, måste säga att det är skönt att umgås med sånna som förändrar ens liv till något mycket bättre, i love you all!
Nu ska jag fixa mig inför natten, kommer säkert bli en jävligt varm natt, hela jag är varm som typ eld.. haha! Helgens planer blir nog jätte bra,vi har funderat på att tälta o dra upp t panka på söndag! Är hemma helt själv hela helgen, ensamt..
Godnatt♥

saknar dig så det gör ont.. snart har det gått ett år utan dig, försöker vara så stark som möjligt,men det är svårt..

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0