it's friday friday, lalalalala...

Har vart en jätte bra dag med mössebergarna, eller typ! Efter skolan stack jag och bella hem till henne, och chillade, sen kom Wiebke och vi stack ner till dotorp och tittade match, detta jävla vädret är för jvligt! Det blåser som fasiken och regnar varannan minut, kan det inte bara bli sommar eller nåt?!!?!?
anyway,efter matchen stack jag och bella till mig och packade lite,sen vidare till bella och då åt vi tacos! Sen tog vi på oss våra one pieces och gick ut en stund, haha! pinsamt värre..
Just nu sitter jag och bella i sängen och tittar på rallybrudar! snart börjar big brother och då ska vi titta på det, sen ska vi titta på skräckisar! Imorgon sover även wiebke här hos mig o bella, då är vi själva här hela dagen , awesome ju!
Ha det bra nu ska jag vara social med bello!
Ha en jätte fin fredag allihopa , uppdatering sker senare eller imorgon!<3

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0