Inget du sa, var någonting bra Inget du var, ville jag va, Ingenting alls.

Nu skiter jag fan i mej i alla som tycker illa om mig,alla som anklagar mig för allt jag inte gjort,alla idiotiska människor som bara vill trycka ner en..Jag ska må bra nu inte dåligt, snart är det skolavslutning och sommarlov,då slipper jag allt och åker till pappa!
Måndag,lika tråkigt som vanligt,drog hem,satt vid datan,tränade lite,har precis ätit,och sitter nu vid datan,måndagar är så tråkiga så det finns inte!
Imorgon ska jag spela dm med f14 , och hoppas värkligen det går bra första matchen som jag är med på, haha :)
Nu ska jag titta klart på paramentet,sen träffa kasper trorja :D
puss!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Tänk om jag gillar måndagar då.. :( Då gillar ju en person den personen.. (a)

2012-05-28 @ 18:43:26
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/
Postat av: EMMA

och det kommer bli bäst!

2012-05-28 @ 21:09:14
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0