if i die tomorrow..

Halva skoldagen var väl ungefär gått nu, stack hem nu på rasten och fixade lite saker!
Igår spelade jag ju med f14 mot lidköping, vinst med 4-1 jätte bra spelat tjejer :)
Och eftersom många har missförsått allt oså så tar ja de igen, jag kommer nu att träna med f14 och vara med på matcher då jag behövs, men jag går fortfarande kvar i f13, men när jag hr tränat med f14 och tycker det är okej osånt, då går jag antagligen över (:
snart är det helg, och ja längtar så ja döööör :DD
i eftermiddag ska jag titta när f14 spelar match mot skultorp!
Nu ska jag fortsätta att fixa lite saker , sen tillbaka till skolan!
Ha en bra dag ♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0