I am myself, no one else!

Hej på er!
Har ni haft ett lika awesome ''lov'' som jag har haft? hoppas det!
Jag har hunnit med väldigt mycket,har umgåts med pappa som jag aldrig träffar nästan, vart väldigt mycket med syster,haft grillkvällar  :D ,haha när vi handlade åkte jag,pappa,kusin,becka och m till Sandhem och handlade lite dricka o kol osånt, då när jag o becka ska packa ner allt i påsar, då ska jag ge henne en cola flaska, då river hon så klart ner hela skiten på golvet och alla bara tittar på oss.. Sen vänder hon sig om , då åker påsen ner igen, och sen ska jag lyfta en sak, då håller jag på och riva ner hela skylten som stog där brevid mig.. haha,dedär var så jäkla pinsamt! Den natten var jag och becka uppe cäääldigt längre och spanade, både äckligt/roligt/spännande!  Dagen efter grillkvällen har jag jobbat röven av mig, vi bor på en gård mitt ute på landet/skogen! Så då drog vi plast ur hagarna (ensilageplast),Och rensade bort allt som är farligt för hästarna :)
Igår kom Mantas och deras lilla familj och vi satt o prata lite, igår gjorde vi ärligt talat ingenting.. Men sen skjutsade mantas o dom hem mig, och jag hade värsta ångesten, jag vill inte hem, jag vill vara där! Jaja, snart åker jag tillbaka igen , vilket är super duper bra, det kommer nog säkert massa bilder i svart/vitt som jag ska sitta o redigera idag,  :D
Har snackat med Emma oxå om sommarlovet hur vi ska göra, och jag måste ärligt talat träffa henne, om jag inte får göra det så är jag rätt döende..
Nu ska jag skynda mig och fixa mig, har vääääldigt bråttom till en ny,tråkig,dålig skolvecka! usch!
ha en jätte fin vecka, för de ska jag FÖRSÖKA ha.. puss!!


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0