How could you be so heartless?!

Humöret går upp och ner! Vännerna sviker för bullshit och rykten! men lixom, be strong girl! Jag har vänner som lixom inte blir arga för minsta lilla sak som dem sen gör till stora..Mitt humör förändras för varje dag som kommer,mitt tänkade om klasserna börjar ändras, jag gillar den inte.. Men i must try lixom! Att börja sprida massa rykten om att jag går bakom ryggen på folk,det är rena bullshiten! Jag är en uppkäftig och bitchig tjej, jag vet det! Men dom som är snälla mot mig är jag oxå snäll mot, jag har lätt att lära känna nya personer,men jag har väldigt svårt för att lita på folk! Om man säger nåt till en man ''litar'' på, så kommer det ut förr eller senare! I denna världen är det så jävla mycket skitsnack nu för tiden,man kan inte ens gå klädd som man vill utan att bli kallad bög/hora osv! Hur ska man vara för att bli accepterad då? Jo man ska vara smal som en pinne,silikon bröst,stor rumpa, fint o långt blondt hår och det perfekta utseendet! Vem fan har det ?Kan inte bara folk acceptera en som man är för en gångs skull!
De enda folk kan det är att klaga på ens utseende,Jag har även klagat och påpekat folk, men jag kommer ingenstans med det, jag är inte perfekt, varför ska jag då klaga på andra? Jag har lärt mig att ingen är perfekt,och jag kommer acceptera alla folk hur dom än ser ut och vilken personlighet! Visst,om folk inte accepterar mig som jag är , då är det klart att jag INTE accepterar dom heller, så man behandlar andra blir man själv behandlad people! think about it !Alla ni är fina på erat sätt, fortsätt och rocka världen och sikta långt, då kommer ni komma långt med!
love you all!

Everyone wants you, everybody wants a look that up, you are awesome!
~ Megan fox♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0