get a fkking life bitch

Haft en värkligen jätte bra dag med Wiebke,Nadja och Bello! Vi har bland annat vart hos bella,köpt glass/dricka,spelat fotboll och legat under täcken på min trädgård,haha!
Föresten om jag inte sagt det innan så har vi fått nya klasser,och det är så jääääääääävla dåliga klasser,och vill värkligen inte gå i central mer nu, inte efter vi har bytt! fast vi byter ju till efter sommarlovet..! Kom inte med NÅGON av dem 6 jag umgås mest med.. fuck my fucking life!
Nu ska jag trösta mig själv med att titta på bigbrother,
Hoppas att ni inte kommer ha en jävligt bra skolgång,som inte heller jag kmr ha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fråga rektorn om att byta klass då??? det funkade för 2 av mina kompisar:)

2012-05-09 @ 17:57:37

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0