21:30

Hej o hå!
Har inte bloggat på hela helgen, och har faktiskt en andledning till det. Min syster har tagit studenten i helgen, och hoppas att hon får en bra framtid nu :) Igår var familjen och åt i skövde, skulle på bio oxå, men klockan blev för mycket! Idag har jag och syster lagat hagen till hästarna, har skärt mig på flera ställen(olyckshändelse) och har rivmärken överallt ! :/
Kom hem för någon timma sen och nu sitter jag och tittar på veckofinalen av bigbrother, skräll(?)
Haha, nu ska jag checka klart bb, uppdaterar senare eller imrgon! Nu kör vi på som vanligt (:
imorgon börjar skolan igen, vi har fått nya klasser till 7an, jag fick VÄRLDENS SÄMSTA JÄVLA KLASS, så ska dra upp te rektorn och fråga om jag får börja 7a ist för 7b o 7c! hate this shit -.-

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0