varför jag inte skriver att jag ska träna eller har tränat!

har ju inte skrivit på ett tag att jag ska träna/har tränat.När jag var på vårdcentralen för någon/några veckor sen så fick jag reda på att jag hade ett hål i min trumhinna! Är typ halvdöv, alltså, jag hör ingenting med mitt vänstra öra.Och då går jag på medeciner. tar medeciner var fjärde timme ungefär! Och det påverkar alltså träningen, jag har inte fått träna på 1-3 veckor och det suger värkligen! Det är så sjukt jobbigt att gå runt och man hör sjukt otydligt vad folk säger, jag säger : va? till nästan allt någon säger.Ibland måste jag till och med vrida lite på huvudet för att höra bättre,asså så jag hör med andra örat. Hoppas att detta går över snart. För orkar värkligen inte med när man till exempel sitter vid datan och sätter på musik.Och jag har två stycken högtalare på varsinn sida om datan, och då låter det som att ena högtalaren är sönder. ao det är gaaaanska jobbigt. Har faktiskt vart sjuk rätt mycket nu, det suger det med.Har inte varit ifrån skola en enda dag sen jag gick i fyran! (2 år sen),jag är aldrig sjuk vafan, varför ska jag bli så sjukt just nu! ååh jäkla förkyldning o allt! och jaa, jag klagar väldigt mycket, men det fiiiiiinnns andledningar till det åxå! Så ja , nu har ni förklaringen varför!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0