Shit happens; I mean , look at your face!

Gick hem igår med bella runt typ 4 eller 5, mådde hur jäkla dåligt som helst, när jag kom hem spydde jag 7 ggr typ,
La mig i sängen och somnade , låg och skakade sjukt mkt för att ja frös så mycket,så jag somnade med två täcken!
Har vaknat flera gånger inatt , har druckit 6 glas vatten på bara några timmar,När jag vaknade nu imorse var jag så varm att jag svettades, får ont i huvudet när jag rör mig och blöö.. Så jag stannar hemma från skolan idag. Imorgon har vi friluftsdag och då börjar jag kl 10 på ållevi, låter grymt asså ;D
Ska sätta på en film eller nåt nu och just chillin,
Ha det bra , puss på er !

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0