satisfaction!

Loggade precis in på mitt andra inloggningskonto på datan! Där finns det ju sjukt gamla och pinsama bilder på mig!
Guuuuuuud så ful man vart/är!
anyway, klockan är inte så mycket och jag fattar inte vad jag gör uppe nu? Börjar ju klockan 10 :o!
Ska snart börja packa lite , Ladda kameran,ladda mobilen och äta! Sen kommer nadja och då åker vi och hämtar upp bella och sen vidare till ållevi för lite fotboll! Sen åker vi och käkar någonstans, och efter det ska vi boooowla! Och jag är lixom king of bowlinggggg , såå watch out girls :D!
btw, jag saknar wiebke så inihelvete!:(
Ha en fin onsdag alla läsare :*




HAHAHAHAHAHHAH, snackar vi gammalt? ni borde tacka mig för att jag bjuder på mig själv!
usch asså! hahaha, kan inte mer än skratta åt domma bilderna !

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha awwww sååå söt alltsååå! Lika söt som vanligt!<3

2012-03-07 @ 19:10:39
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/
Postat av: bellovic

lika söt då som nu <3

2012-03-07 @ 20:05:25
Postat av: jossen

awww näst sista bilden

2012-03-08 @ 18:06:49
URL: http://jossenhenriksson.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0