19:19

Det var sjukt kallt att spela fotboll på ållevi imorse, så vi spelade inte så jätte mycket, vi spelade typ goza och lite straffar osånt! Sen gick vi o åt på donk1 och hade det kul!Sen drog vi ner till bowlinghallen, det gick bra att spela först, men efter ett tag gick det åt helvete...! Efter drog jag,bella,emelie och nadja till ållevi och spelade fotboll med några 00or, efter en stund var det bara jag o bella kvar, och många andra som skulle träna, så vi drog te uh en stund och softade! Kom hem för typ en timme sen, och just nu ligger jag och tittar på big brother, ÅÅÅH, älskart <3<3<3<3<3!
Ska checka klart bb och sen mästerkockarna, och sen soooova! För imorgon väntas en skoldag + en jäkla massa plugg!! åååh damn!

seeyah!

puss!

Kommentarer
Postat av: william

fin blogg:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Danceing in the dark" Modellbilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-07 @ 19:52:00
URL: http://funnyones.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0