15:05

Visste du..
att jag vill ha - En ny iphone.
att min senaste kyss - var med ali!
att jag lyssnar mest på - musik som får mig att må bra
att jag pratar - Svenska,
att jag inte gillar - falska människor
att jag avskyr när folk pratar - skit om en,
att kärlek - är det bästa som finns, när man har hittat en man vill leva med,
att jag gillar att - vara på ållevi hela kvällen
att jag alltid kommer att - leva livet
att sist jag grät var - i skolan när både jag,bella & nadja grät.
att min mobiltelefon är - en iphone viiiit
att när jag vaknar på morgonen - tittar jag alltid om jag fått sms
att innan jag går och lägger mig - smsar jag tills ja somnar.
att idag har jag - inte gjort någonting
att jag just nu tänker på - soommaren. sol, solbrändaben,
att i kväll ska jag - checka wallander
att i morgon kommer jag - vara i skolan till tjugo över 3.
att jag hoppas - på det bästa i livet
Har du...
Någon som förstår dig? japp
Någon som du saknar? massor!
Någon som du hatar? jaaap
Vem kramade dig senast? wiebke.
Vem pussade dig senast? älskling
Vem ringde dig senast? bella
Vem ringde du senast? bella
Vem smsade du med senast? ramizzzzbror
Vem var hemma hos dig senast?- bella eller wiebke.
Vem var du hemma hos senast?- bella
Har du pratat med någon idag? yes
Har du gråtit idag? - nej,
Har du skrattat idag? - jaaa
Att jag..
Är singel? - tyvärr boys, and girls
Svär ofta? - yap
Sjunger i duschen? - ney
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - aldrig
Skrattar åt dina egna skämt? - haha ja
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? -
Att jag har?
Piercingar? - just ears
Syskon? - 3 halvsystrar
Jobb? - skolan,jobbar när jag hjälper pappa i gbg typ ;)
För många vänner? - kan aldrig få för många
Rymt hemifrån? - ne
Bra självförtroende? - absolut inte
Sagt "jag älskar dig" till någon? - säger det dagligen
Varit kär? - jag är
Somnat i skolan? - har la alla gjort nån gång
Tappat bort mig i min hemstad? - jaa,
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - kanske.
Smugit ut utan lov? - får alltid
En hemlighet som ingen annan vet? - yap
Sovit en hel dag? - ao ksk
Somnat gråtande? - jaa
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - verkligen inte
Blivit generad inför folk? - eeeeeehm, jag vet inte
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - faktiskt inte, de kommer alltid fram
Ätit musslor? - nej
Varit på en festival? - ja
Färgat ditt hår svart? - nrj
Vad?
Längtar du till mest just nu? - sommaren 2012
Ska du göra i helgen? - it's sunday, helgen är sluuuuuuuuut..
Har du för kläder på dig? - jeans och en blåvit tröja.
Gjorde du igår? - ffkcupen sen myskväll hos bella.
Ska du göra på nyår?- fira?
Åt du senast? - deru
Har du för mobil? - iphone,
Vad köpte du senast? - x-ray

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0