wtf?

Alla säger att blogg.se har ändrats? min är som vanligt och det har inte hänt någonting? konstigt ;o Vad är det som har ändrats och ja? jag kommer väl få de under snar framtid! Och sen har jag fått lite svar på inlägget där jag frågade lite! Jag har en iphone 3g och har inte blogg.se appen, kan inte ladda hem heller måste uppdatera/uppgradera mobilen o de går inte på min gamla mobil! Så jag kan lova er att när jag får en ny mobil ( förhoppningsvis på min födelsedag) så ska jag lägga ut masser med bilder! För just nu när jag ska lägga in bilder från mobilen till datan så måste jag lägga ut bilden på typ bilddagboken och sen gå in på datan och ta den där ifrån och ja, massa strul och det är jobbigt, så nu vet ni varför det inte blir så mycket bilder! Men under snar framtid blir det ändrig på detta :) Ni ville att jag skulle lägga ut videoinlägg, förlåt , men jag tror faktiskt inte jag vill göra såntdär. haha kommer bara skämma ut mig ändå! Ska försöka fixa dagens outfit och mer bilder på mig :) Skulle kanske hiss & diss vara någonting?:)
Jaja, känner att jag börjar få ont i huvudet nu, tror det är åskluften ,så de kommer väl säkert åska ikväll/inatt! Ska fixa lite med bloggen nu , vi hörs amigos ♥

Träffade min saknade vän sara förut som jag inte träffat på flera månader!
Om ni inte visste det så var jag o sara jävligt nära vänner, vi träffades varje dag och vi gjorde allt dedär roliga tillsammans! Men nu bor hon i skövde och vi ses inte ofta alls, miss her..♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Har inte heller nya blogg.se än, men så småning om ska dom flytta över alla och så (:

2012-06-18 @ 21:27:56
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/
Postat av: Lana

Eller så överför du dina bilder med din laddare (:
Bara att sätta in laddaren i datorn och då så kommer dina bilder i dina dokument osv. (;

Svar: Nej jag kan inte det, de går inte att ladda in något till min standard data!
None None

2012-06-21 @ 12:10:47

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0