volvo by - kurikka

Måste bara dela med mig av min kusin och min farbrors stora bil intresse! Kusinen har en vit volvo som han har byggt ihop jäkligt snyggt, man kan spela xbox,titta på film och har värsta feta bas anläggningen i bagaget! Och han har utsetts till sveriges snyggaste bild något år! eller blivit 1,2,3 eller vad det var han kom på för plats:)
Han blev trea i sveriges häftigaste a-traktorer något år!
Min farbor har en mercedes som han har byggt om från en silvrig helt vanlig till en egen bygd mercedes! Grymt snygg! Dom har blivit kända och kommit med i tidningar,ute på internet och dom blir intevjuvade om sina otroligt grymma bilar! Stolt är jag, jävligt stolt, vem vet, jag kanske också blir känd snart? ;) haha, nu får ni massvis med bilder, kurikka är awesome!



Lite av det som var med i tidningen




Kanske ser ut som en helt vanlig vit volvo,men så är det inte, har ni sett den irl vet ni att den är grym!





Somsagt , grymt på bild och jävligt mycket grymmare in real life!

<-----Farbrors mercedes  kusins volvo ------->



Riktigt snygg a-traktor!

btw, om ni inte visste det sen innan så är jag bilintresserad , i love cars!

~ By kurikka

Kommentarer
Postat av: Victoria

DEN VITA OCH RÖDA <3333333333333333333333

2012-06-16 @ 18:20:13
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den vita är riktigt fet! Men A-traktorn är lite för fin för att kunna dunka plåt!

2012-06-22 @ 23:20:30

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0