That's why i livin my life as i do!

Vaknade vid 10 idag tror jag, då låg jag kvar i sängen och tittade facebook,instagram,bilddagboken och lite bloggar. Efter ett tag gick jag upp och gjorde lite pannkakor, mums! Sen satt jag vid datan till kanske kl 1, väldigt länge iaf! Sen drog jag upp till Josse och där var även Hanna, så vi satt och pratade lite,spelade och hade det chill! Sen kom Hanna Westerberg och vi gjorde inte så mycket, sen skulle Hanna hem en stund (inte westerberg) så då cyklade jag också hem. Det var meningen att jag skulle stanna hos dom och sen träna ikväll, men i morse bestämde jag och m att han skulle hämta mig efter min träning, alltså vid 7! Och nu är träningstiderna ändrade till halv 7 till 9, och jag orkar ärligt talat inte åka a-traktor i 30 km/h ända till pappa! Så jag skiter i att träna idag och då kommer m och hämtar mej senare och då sover vi hos pappa och sen imorgon vid 6 på morgonen börjar vårat arbete som vi får 700 :- för ;)
Nu ska jag vänta tills mamma kommer hem så hon kan göra mat till en utsvulten alexandra :D
är as glad att jag kan blogga från mobilen, men då kan ja inte ladda upp bilder, just so you know!
Ha en trevlig dag, uppdaterar kanske från mobilen ikväll eller imorgon! c'yaah ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

VEM ÄR M?????????;)

Svar: dedu (;
None None

2012-06-19 @ 17:58:24
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se
Postat av: madde

jag tror jag vet vem m är ;)

Svar: hahaha.. puss!
None None

2012-06-20 @ 12:24:07
URL: http://madelenejohansson.devote.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0