svär, kan inte lita på någon till 100%!

har haft en riktigt bra helg!  Åkte till m i lördags & sov hos han tills idag! Vi har haft det skit bra, myst,skrattat,slogs lite(skoj),ägde han på fotboll och call of duty,och haha ja, hade det super bra! Igår åkte vi med a-traktorn till pappa där vi skulle käka lite grillat och umgås! En stund efter att vi kommit åkte vi till Lönnern(sjö) och tittade om pappas båt var kvar, sen åkte vi hem t pappa igen och grillade osånt, och sen ska ju såklart halva släkten , undra varför dom just kom när jag och m var där? ;) Haha efter en stund blev det lite för mycket, orkar inte ta upp vad, så vi stack hem till han igen, glodde film och lite sånt, sov hos han till idag också , sen åkte jag hem typ 20 minuter efter att jag vaknade för han skulle åka och göra någonting (:
På onsdag åker jag och han tillbaka till pappa för att jobba, vi ska städa garaget och det får vi 700 spänn var för, haha i love my dad!
Så ja, har inte haft så här bra på flera dagar/veckor! och ska fortsätta mitt liv såhär, för det är så jag trivs bäst!
På fredag åker jag till Lysekil, och jag är så jävla taggad, har saknat det som faan! Stannar över helgen , sen v.30 eler 31 åker vi dit igen en vecka o då åker troligtvis fia med ;*
Nu ska jag se va jag kan hitta på för något roligt, ska träna en stund kanske? jaja , uppdaterar senare eller imorgon , puss♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0