Onsdag ~ idrottsdag!

Vid tjugo i 9 kommer lite kompisar och hämtar upp mig, sen drar vi vidare till Badet där vi ska spela beachvolley,bada och ha skit kul! Vid lunch drar vi upp t donken o fetar oss, sen ner till dotorp och titta när lärarna möter 9orna! Blir en bra dag idag, och vädret är så fint idag, solen skiner och nästan klarblå himmel! Nu ska jag packa det sista sen dra ut o möta dom!
Ha en fin sommardag, de ska jag se till att ha ;)

Jag älskar dig min fina o bästaste syster, du betyder så mycket för mig hoppas du vet det!
Du är det finaste som finns, jag finns alltid där för dig lika mycket som du finns för mig!
Du är så jävla stark och klarar ALLT, precis allt, stay strong!
From your best sistaah alejandro♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

HAHA JAG DET KÖR VI PÅ :'D



SES I SOMMAR? :)

2012-06-13 @ 19:50:08
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0