När världen faller ner är det du och jag,jag lovar och jag svär!

halloj!
Vid tio idag kom linn och emelie till mig, då stack vi t plantis och tittade när emma dansade,och vi dansade även hiphop det var skitkul och jag kunde faktiskt dansen efter ett tag :D, men violeta's dans var jätte svår, haha! Vi gick också runt och tittade lite i alla partiers ''hyddor''! Så har min dag sett ut faktiskt. Har nyss kommit hem efter att ha vart ute och gått en sväng, om en stund kommer becka o ska fixa lite saker, idag ska jag sova tidigt för är hur trött som helst..!
Nu ska jag smsa med min pojk och sen inte göra någonting :)
ciiiiaao ♥

jag tror inte att jag är kär i dig, jag vet det!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0