Min bästavän,min ängel,min livsglöd,min styrka,mitt ork,mitt allt.


Min kära fina ,underbara bästaste vän, vad vore mitt liv utan dig? Jo det ska jag berätta för dig, de skulle vart tråkigt, jag skulle aldrig klara att gå till skolan som jag gör nu ( tack vare ditt stöd ) mina dagar skulle gått sakta,och jag skulle blivit uttråkad! Men bara för att just du är där vid min sida hela jävla tiden så klarar jag precis allting! Du har lärt mig vad äkta vänskap är,det är precis det du & jag har! Visst, vi har bråkat som två idioter, men vi har lärt oss att ; vafan tjänar vi på detta? Du och jag är som gjorda för varandra,vi är som två pussel bitar , vi måste sitta ihop , annars fungerar det lixom inte!
Utan all din kraft,ork,lycka jag fått av dig står jag här idag, jag står som en stark,tuff,kaxig tjej som går i motvind! Men det är bara tack vare dig jag kommit såhär långt! Det låter säkert hur fjantigt som helst, att en tjej på så långt avstånd kan göra så mycket för mig!
Du bor 241,6 km och 3 h & 50 ifrån mig, och att en människa på så långt avstånd kan göra mig så stark och lycklig är helt otroligt, hur gör du?
Det skulle ta flera sekunder,minuter,timmar,dagar,veckor,månader,år ( inte ens det) för att beskriva hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag uppskattar dig! När livet är som svårast och allting går neråt, allt är negativt och jag håller på att falla, då finns du alltid där, gör allt det svåra till lätt,allt det som går ner går upp, allt det negativt blir till positivt och när jag just håller på att falla , är du alltid där och tar emot mig! Du kommer aldrig att inse hur mycket du betyder för mig och hur mycket du gjort för mig! Du är så envis, så du kommer aldrig att förstå , du kommer aldrig vilja förstå hur mycket du gjort för mig! Och ALLT de du gjort för mig, hur ska jag kunna tacka dig? Det skulle ta flera billijoner år att komma upp i din nivå, att bli som dig och göra allt dedär bra som du gör. Fatta hur många som vill vara som dig, fatta hur många som AVGUDAR dig ( jag är en av dom)! Jag lovar och svär , jag ska ALLTID finnas vid din sida lika mycket som du alltid finns vid min sida, jag kommer alltid att stå ivägen för dom som vill dig illa, och jag kommer alltid stötta o peppa dig! För jag vet att du kan , du kan om du vill jag lovar! När någon är taskig mot mig, så lär du mig vad jag ska göra, du bygger upp mina styrkor så att jag klarar mig här! Du är så långt bort ifrån mig, och du kan inte göra så mycket när du sitter lixom 24 mil ifrån mig! Men ändå förstår jag att du vill mig väl, att du alltid vill hjälpa mig, att du alltid tar mina problem och löser dom! Jag blir helt galen emma, det finns inte någon i hela denna världen som är som dig och jag tackar gud för det! Det finns bara en emma passchier som är min bästavän och som offrar allt för mig, och det är DU min ängel! Jag kan sitta och skriva här i åratal om hur mycket jag beundrar dig och din personlighet! Du kommer ändå aldrig förstå vad du gjort för mig!
Tack för att du är du och ingen annan, ändra ALDRIG på dig för någon annan, för du är så perfekt i mina ögon! Det sägs att ingen är perfekt, men du är så jävla nära så det inte är sant! Ditt vackra leende får is att smälta och mig att må så jävla bra!Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig, hur skulle det sett ut? hemskt,grått och jävligt tråkigt! Vi har känt varandra i snart 2 lr 3 år( titta du gör mig så galen så jag inte kommer ihåg) och du betyder så jädrans mycket för mig, för du finns alltid när jag har det svårt och stöttar mig! Hur ska jag någonsin kunna tacka Arton för att han hittade dig? åhgud, utan dig vid min sida hade jag varit död! Jag har varit ''halv'' i hela min uppväxt förutom september 2010! Då kom du som en ängel och gjorde mig ''hel''! En ängel från ovan, jag trode inte änglar fanns? Men tydligen, för du finns ju! Även fast du somsagt bor så jävla långt ifrån mig, så vet jag att jag alltid har dig omrking mig, du finns alltid här någonstans! I mina tankar finns du dag som natt ja lovar!
Jag har träffat dig 2 gånger i hela mitt liv! Första gången åkte jag från falköping till nässjö där du och din underbara mamma och väntade på mig! Jag blev lycklig som fan, jag blev jätte nervös, och sjukt spänd när jag såg dig , jag trode inte ens mina ögon, jag fattar inte jag hade fått vänta i typ ett år , och då fick jag äntligen träffa dig? Helt sjukt! iallafall, vi har hos dig i några dagar, och sen åkte vi tsm ner till falköping och var där! sen åkte mitt hjärta hem och det blev så tomt, jag var så ensam, fast ändå inte, för jag visste ju att du fanns där!
Andra gången vi träffades kom du till falköping, vi var hos mig,vi firade nyår tillsammans och det var den bästa nyår 2011 jag vart med om! För du gjorde den till den bästa! Nu hoppas jag att vi träffas snart igen, och det SKA vi, i sommar, då ska vi vara både i västervik och i falköping , vi ska ha så jävla kul i sommar, vi ska röja som fan och leva livet , för det gör jag med just dig! Vi ska visa världen vad vi går för!
Jag VET att du aldrig kommer släppa min hand, att aldrig svika mig och att aldrig såra mig, jag vet det, för du är den jag litar på till 110%! Till dig kan jag säga mer än vad jag kan till andra folk! För du är en sånn jävla ärlig person! du vill ALLA så väl, och du är så underbar kvinna!

* Kommer du ihåg första känslan när vi såg varandra?

* Kommer du ihåg vår dans vid sängen hos dig?

* Kommer du ihåg när jag höll på att riva hela flaket med cola på maxi?

* Kommer du ihåg när dina kompisar skrämde oss så vi flög ner på golvet och skrek?

* Kommer du ihåg garvet vi fick när jag sköt mobilen i väggen?

* Kommer du ihåg tjejen på tåget , som hade '' brunkrämsranden''?

* Kommer du ihåg när vi fick sönderbrända tungor av potatisarna innan bion?

* Kommer du ihåg bowling killen med hål i byxorna?

* Kommer du ihåg somalia på vägen?

* Kommer du ihåg hur arg kärringen blev när jag nästan körde över hennes hundar?

* Kommer du ihåg vilka galenskaper vi hittade på tillsammans?

* Kommer du ihåg hur jävla kul vi hade, HELA TIDEN?!?!

Låt oss göra sommaren 2012 till den bästa sommaren vi upplevt, vi ska göra som galnaste sakerna vi kan göra och vi ska ha så jävla kul, kom ihåg det! Snart ses vi emma, jag kommer till dig snart,då röjer vi och kör vi! Och jag måste säga en sak, arton ska vara JÄVLIGT glad för att han har dig, ( och det vet jag att han är också, han är världens lyckligaste med dig, som jag, alltid lika lycklig med dig)
Jag älskar dig min emma, du är så mycket mer än allt och du är värd mer än allt i världen!
Jag kan lova dig ett du & jag föralltid! Du är grym, i love you girl,du är sinnessjukt bra ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

yeaah, saknar dig :*



Ska övertala pappa att åka upp en sväng :'D

2012-06-13 @ 21:11:09
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ska ni till eskils eller gothia? (A)

2012-06-13 @ 21:11:22
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/
Postat av: EMMA

Tårarna rann som floder när jag läste detta!

Vart kommer allt ifrån, vart kom du ifrån? efter att ha chattat skit länge över internet så stod vi hela plötsligt där en dag öga mot öga på stationen, och det kändes som jag svävade, det var något av det bästa som hänt mig. Just den dagen.

Jag vill vara med dig varje dag, 24 timmar på dagen vill jag vara med dig, göra alla grejer som vi pratar om, prata om saker, skratta åt saker som inte ens är kul, sånt som vi är så himla bra på! Du lyser upp min dag, starkare än solen. å jag lovar och svär att du är finast här på jorden.

Allting du har gått igenom, allting som fått dig att må skit, allting som har sänkt ner dig till botten, är saker som du inte borde få uppleva, för du vet att du är värd det bästa som går att ge, och du vet att jag alltid står här bredvid dig och tar emot dig fall du faller, stöttar dig fall du mår dåligt, och pratar med dig för att få dig på andra tankar.

Jag kan inte ens förklara hur ledsen jag är över att jag inte kan finnas där vid din sida när du har de som jobbigast, utan att ja istället måste sitta 27 mil bort och bara sitta och lyssna på dig och titta på dig när hela din värld går under. Jag vill kunna vara där hos dig, krama dig hårt och torka dina tårar, för du vet att ja altid har en axel som du kan gråta mot, och en famn som är öppen för dig hela tiden!

Jag skulle inte klara mig utan dig, utan ditt leende , utan din närhet.. för du är min ängel ♥

Jag kommer fortfarande ihåg allting vi gjorde när du var här och jag var hos dig.

- när vi tänkte sno hamburgare av några utländningar som satt bredvid oss på donken.

- när vi var och bowla och vi sög så jävla hårt, och när gubben med hål i byxorna började prata med oss.

- flum dansen vid min säng

- på halloween när killarna kom och skrämde oss så vi nästan sket ner oss

- potatisen som brände sönder våra tungor.

- tintin bion vi såg då du spillde ut nästan alla dina chips.

- alla raketer vi smällde.

- kärringen som skrek åt oss för du nästan körde ihjäl hennes hund.

- somaliaaaa på vägen.

- mobilen i väggen, och asgarvet efteråt som varade i 20 min

- alla trapphus häng

- alla skratt

- brunkrämsranden, hur ful hon var.

- vårat filmmarathon

- när du välte hela flacket med cola på maxi

- när vi cyklade runt som två idiotet i hela stan

- skjorta kavaj och röda byxor

- AH FAN ALLT CRAXY VI GJORDE.

Med dig kan jag dela allt, med dig kan jag snacka om mina problem och prata tills jag säkert har tjatat hål i huvudet på dig, men jag vet ändå att du alltid lyssnar. och vi klarar allting tillsammans vi har bevisat de så många gånger.

alltså jag vet helt ärligt inte vad jag ska säga, för det du skrev om mig är svårt att maxa, har inga ord!

Kan inte ens förklara hur mycket du betyder för mig, för det finns varken tid eller ord som räcker till för att säga hur mycket jag älskar dig.

Ingen annan är som du, du är unik,speciell och så jävla ball. Vad har jag gjort för bra för att förtjäna en sån jävla amazing vän som du?

Ingen kommer någonsin komma upp i din nivå, och vad folk än tycker och tänker, säger eller gör så måste du lova mig att aldrig ändra på dig själv, ingen är perfekt men du är så nära man kan komma och jag ser upp till dig och älskar dig precis så som du är.

Din mamma har fött en ängel, en ängel som är min vän. Allt du gjort och allt du gör för mig, ae jag vet inte hur jag nångonsin ska kunna tacka dig för de.

Skit i alla fittor som försöker trycka ner dig, för jag vet attt dom bara är avundsjuka, och jag vet att du är så mycket starkare än alla dom! So keep living your life as you use to do, because you only live once!!

I sommar ska vi ha så jävla kul, vi ska få nya minnen, minnen som vi sen kan sitta och skratta åt, och tänka tillbaka på. Vi ska göra så himla mycket kul, och vi ska vara tillsmamans du och jag!

Denna sommar kommer bli så jävla bäst, och vi ska röja som fan.

Jag älskar dig hjärtat, och du är någpt av det bästa som hänt mig.

För mig är du guld och jag vill inte förlora det vi har.

Du är speciell på ditt eget balla sätt, du är helt amazing, sluta aldrig med det du gör och lev livet och va dig själv, det är de du är bäst på.



2012-06-18 @ 19:51:35
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0