la la love!

zup bro's?
Ligger just nu i sängen och kikar runt lite på internet!
Har tränat idag och det gick jätte bra,efter träningen stack ja hem,duschade lite och fetade mej med en kebabsallad! Sen satte jag mej vid datan en stund och pratade med pappa om imorgon! Jag har match imorgon mot Våmb , men jag ska till pappa imorgon också, så jag vet inte riktigt hur jag gör! De går inga tåg från skövde till sandhem vid den tiden, så jag vet inte hur jag gör riktigt!
På lördag åker iallafall pappas familj till high chaparral , hur jäkla kul som helst :D! Har även lite planer med min emma! måste helt ärligt träffa henne snart innan jag sprängs av längtan! Fattar inte att man kan sakna en person så mycket! Måste iaf träffa henne så snart som möjligt.. Nu ska jag smsa lite med syster och sen får jag se vad jag hittar på :) have a nice evening loveeeerss!

Kommentarer
Postat av: EMMA

jag älskar dig också babe ♥

2012-06-24 @ 23:11:02
URL: http://eemmaaithink.blogg.se

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0