If you got it, you got it You got that boom boom

Gick upp vid 10 över 7, åt frukos o fixade mig, sen gick ja t skolan där väntade Kenya dag! Jag var inte med och spelade med min klass utan jag var med elevrådet och hjälpte till där :) Har varit trött hela dagen och är sjukt trött nu med! Slutade vid halv 12 då drog jag hem och har spelat Need for speed ett tag nu och känner att jag måste sova snart, jag dööör!
Mamma har gjort lasagne som vi ska äta om en stund, och sen vid typ 3,halv 4 kommer becko hit och vi ska fixa lite smågrejor! Sen vid halv 6 drar jag till dotorp och ska spela dm match med 98orna! Nervös som alltid men det ordnar sig!
Nu ska jag dö i sängen, have a nice day ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

HAHAH INTE JAG KÄNNER MIG PANK.. ;)

2012-06-12 @ 20:16:32
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0