hemma i falköping igen !

yo!
Har haft en underbar mini vecka hos pappa, har ätit god mat,har arbetat för fullt,har chillat och fiskat!

I förrgår ; Kom till pappa någon/några timmar efter det senaste inlägget jag har gjort, tittade i garaget vad vi hade att göra , tittade på film och så vidare! Vi gjorde inte så mycket den dagen faktiskt!

Igår ; vaknade vid halv 7 kanske, låg kvar i soffan och slappade lite, sen gav jag o m oss ut i garaget och började med arbetet! Gick faktiskt ganska fort, endast 4 timmar för JÄVLIGT mycket saker och stort garage! När vi kände att vi var klara så gick vi in och åt lite, sen gick vi till bäcken och fiskade lite, den jäveln fick upp en fisk nästan direkt! haha, sen tyckte jag inte det var roligt att fiska mer så vi drog hem!Efter att pappa kommit hem så bestämde vi oss för att åka till Lönnern och fiska med pappas båt, men våran bil hade min låtsas mamma och pappas bil hade en annan person så jag hade en smart ide , varför inte ta a-traktorn? ;) Hahah, älskar att åka i den :D anyway, vi drog oss ut på sjön och fiskade lite, m fick upp 4 eller 5 abborrar och pappa fick 1 , hahaha pappa var inte lite sur sen! (; Träffade även på mamma o johan i sjön o vi pratade lite och sen åkte vi hem! Åt kebabtallrik och hade det myyyyys! Somnade första gången kl 10 i en obekväm fotölj , och sen väckte m mig och sa att ja skulle lägga mej i soffan ist, så där somna jag rätt fort också, haha, pigges chey!

Idag ; Vaknade tidigt idag med , varför vet jag inte, låg o chillade i soffan och hade de kul på morgonkvisten;) Sen gick vi ut i garaget och fixade lite av de sista,lite små skit bara , sen eldade vi också, som vi gjorde igår med ;) Sen gick muppen och fiskade, ja pallade inte föölja med , as trök att sitta o vänta på nåt ska hända, haha! Men sen gick ja t han ändå, efter ett tag drog vi hem och åt jordgubbar med grädde, gickut o solen o hade de skit bra! Sen åkte hela familjen in t fkp för att möta pappa, men jag och m fick inte plats i bilen så vi var hemma och softade! Sen ville vi äntligen åka hem, men då såklart, så fuckar hela startmotorn och vi kommer inte en enda jävla stans! Vi försökte putta igång skiten men hepp, haha försökte även med lite andra saker som är för tufft för att tas upp här ;)
Så vi väntade i typ 3-4 timmar , sen kom dom och pappa fixade lite med traktorn, sen kunde vi ÄNTLIGEN åka hem!

Nu sitter jag i mitt rum och har ätit lite tårta och gjort rent mitt ansikte med nån skit, ska snart sätta igång med min packning, för imorgon åker jag äntligen till LYSEKIIIIL :D helvete vad ja har längtat :DDD
Pappa sätter in 700 på mitt konto idag eller imorgon, och sen har jag 500 från barnbidraget, och sen har jag 1100 i kontanter , blir skit bra! Nu ska jag skriva lite med mina friends sen packa!
Nu har ni fått veta lite onödig fakta om vad ja har gjort dom dagarna jag inte bloggat, haha puss på er!

Kommentarer
Postat av: Evvepevve

Är SÅÅÅÅÅ glad för h*n:-)och att du har det så bra...Men du få ändra i texten;-)För du träffade väl inte din pappa å Johan på sjön;-)

Svar: hahaha tacktack!
None None

2012-06-21 @ 19:07:20

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0