Härligt att vara tillbaka i Lysekil!

Kom till Lysekil runt halv 3 , då vi packade in sakerna i stugan från bilarna , sen satt vi ute på altanen och pratade lite! Sen började jag o mamma laga midsommarmat o de blev hur gott som helst! Sen satt vi o smälte maten en stund tills vi drog oss ner vid hamnen och kikade runt lite . Sen bestämde vi oss för att spela minigolf , jag är grym som fasen på det, svär (nästan)! Haha , precis när vi Kom hem igen började de spöregna , de regnade även lite då o då när vi spelade , men man ska inte klaga ;)
just nu sitter vi och spelar yatzy , och är väl klara imorgon känns de som haha!
Morgondagens planer blir att dra ner t stan o shoppa osånt , har 1100 i kontanter och på kortet har ja 400 kr någonting , om intr pappa har sätt in pengar på mitt konto så har jag nog mer , så imorgon hoppas ja på en riktig shopping runda! Efter det ska vi väl bara glida runt och titta på cruisingen , cirka 1500 bilar kommer åka
runt , och de är så jävla grymt ;D sen ska vi väl kanske äta ute på någon resturang och ha de lite allmänt trevligt ;) nu ska jag fortsätta att spela , uppdaterar senare eller imorgon !
Ha en superduper bra midsommar allihopa , sköt om er <3

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0