Ciggdansen baby dansa ciggdansen ;)

Hade beachvolley och utebad i skolan idag, haha skit kul faktiskt! Efter vi hade badat och spelat volley drog klassen t skolan igen där vi tittade på Asterix o käkade pizza,jäävligt gött! Slutade typ tjugo över 12 ,då jag drog upp t stan med mamma,vi gick in på swedbank och fixade ett kontokort och legitimation till mig och ja är jätte gla :D Så i veckan ngn gång kommer det (:
För en stund duschade jag håret och sen dess har jag bara suttit vid datan,standard! Men finns inte så mycket att göra i detta jävla vädret, döö! Ge mig sommar ffs!
Trode klockan vart typ 21 eller nåt, men hepp, jävligt seg denna veckan, men det äre värt asså!
Imorgon ; Kenyadag 8.00-12.30
Onsdag ; Idrottsdag 9.00 - 11-00 , 13.00 Publik, match lärare - 9orna
Torsdag ; Städdag 9.00 - 11.00
Fredag ; SKOLAVSLUTNING!

2012 är större än 2011!



Kommentarer
Postat av: Victoria

Har precis fått hem mitt kort... och så ska vi beställa legitimation ^^



Hahahah, dom på banken här är så dryga... bara för vi skriver på fel ställe och all skit;)

2012-06-11 @ 19:45:15
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0