are you ready to jump,jump,jump?One,two,three,four, JUMP!

Hejohå!
Kom hem från träningen för en stund sedan, var en lugn och bra träning idag, tränade inprincip anfall hela tiden (:
Nu har jag precis duschat och sitter nu med myskläder och turban på huvudet, haha myyys! Ska snart ta och ringa my love och prata lite med h*n!

Imorgon är det skolavslutning , efter avslutningen kommer en liten del av släkten hem till oss och vi ska käka jordgubbar ,grädde och glass och fira att jag börjar högstadiet,andreas(kusin) börjar 9an och josefine(kusin) börjar 3an på gymnasiet! denna terminen i skolan har varit jävligt tuff,hård men ändå bra! Jag har lyckats med mina betyg, jag är godkänd i alla ämnen och mentorerna säger att dom har höga förväntingar på mig! Så om 2 månader kommer jag tillbaka till skolan, i 7b och ska ge gärnet så jag får dom betyg jag vill ha och når mitt mål! Att bli bättre i skolan och fokusera på lektionerna och hemuppgifter osv!

Nog om det , jag hoppas att alla ni läsare får en underbar sommar och ett riktigt skönt lov, för det förtjänar vi alla, njut och passa på att göra allt dedär ni sett fram emot! Hoppas nu att det blir fint väder i sommar, annars blir det ju inget kul (: Jag vet inte alls hur min bloggning kommer se ut i sommar , men det är sånt man märker, eftersom jag ska lite överallt i sverige i sommar så har jag ingenaning om hur bloggningen kommer bli!Ska ju till Lysekil,Falkenberg,Värnamo,Danmark,Husbilstripp,Varberg,Grebbestad,Liseberg,
Sommarland,Vara hos pappa,Träffa så många vänner som helst och så klart TRÄNA , och en sak till, träffa alla mina underbara vänner, har säkert glömt något som vanligt men jag ska vara ute på resor i lilla sverige så mycket som möjligt (: Men om jag får min iphone 4s i födelsedagspresent, så ska jag mobilblogga , i promise!

Ja somsagt så är det skolavslutning imorgon, och jag tror nog jag har bestämt mig vad jag ska ha för klädsel! Blir ljusa jeans med dragkedja längst ner by kenza , sen ett tajt USA linne och en svart kavaj! Det är första gången jag har kavaj i hela mitt liv,Men det är ju alltid värt att prova sig fram, så jag testar att ha en kavaj, jag hatar att känna mig tjejig för jag är inte riktigt den stilen! Men jag ser längre,smalare och tuffare ut, haha , eller?! (:

Det var lite om imorgon och the future, nu ska jag somsagt ringa h*n och sen ska jag antagligen sova rätt tidigt, ska upp tidigt imorgon för att göra iordning mig!
Ha en riktigt skön sista/näst sista dag innan sommarlovet börjar ( för endel)
Love you people♥♥


only almost!

Kommentarer
Postat av: wiebke

bara för att kenza har sånna byxor, betyder de inte att de är by kenza byxor-.-

have a nice day

2012-06-14 @ 20:43:51
URL: http://wiebke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å vad vill du ha sagt med de Wibeke?

2012-06-16 @ 19:49:17
Postat av: Anonym

Din mamma

2012-06-17 @ 14:31:27
Postat av: Anonym

Spela roll...Varför vara här inne å ens kommentera,när du inte ens är vän med Alex?

2012-06-20 @ 23:05:49

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0