ÄLSKAR LIVET OCH ALLT ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!!!

Nu är allting fixat och klart, jag är redo för skolavslutning och jag är superglad :D
Var uppe vid 8 idag för att börja göra iordning mig, och jag var sjukt pigg också, tihihi jag är as glad, snart är det sommarlov, fan vad ja ska leva livet!
Efter avslutningen ska vi ju äta jordgubbar och fira o sånt, sen åker jag med mormor och sover hos henne, sen imorgon åker vi tidigt för att jag ska åka till m♥ och släkten ska på dop! Det blir en bra början på sommarlovet, nu ska jag vänta på lite kompisar som kommer snart, sen drar vi upp till kyrkan där skolavslutningen 2012 väntar!
ciiiiiaaao ♥♥

Skolavslutningen 2011!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Gah måste träff dig i sommar!



Jag börjar bli en höjdare på de här med att kommentera (;<3

2012-06-15 @ 11:11:23
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0