1634

Blev ändrade planer idag, jag följde med på dopet idag, vet faktiskt inte varför, för jag värkligen ogillar bebisar, det är min största fobi, usch.. förlåt, men jag har väldigt mycket emot sånt.. Jaja. Dedär barnet döptes iaf och sen åt vi god mat och efterrätt! Sen gick jag o andres ( kusin ) till sandhems sjön och busade lite med sakerna där.. haha! Tänkte åka till pappa idag eftersom han bor typ bara några km ifrån sandhem, men så blev det inte! Vi gick och tittade på mina släktingars spá , as coolt verkligen, ska dit och unna mig om 1½ månad!

Kom hem för en stund sen och har inte gjort så mycket, ska duscha om en stund, ikväll kommer m och hämtar mig, sen sover jag hos han och imorgon åker vi ut till pappa och har lite kul där (:
Fan vad jag längtar till jag börjar 7an, då får jag äntligen festa på terassen , as kul :D
DET ÄR FAN SOMMARLOV NU, SLIPPER SKOLAN JUUU :D . men vafan ja skulle ju inte prata om skolan mer, aja! Nu ska jag leva livet, hörs senare idag eller imorgon!
ciao amigos ♥

Hahah bilden är klockren!
- jag,josefine (kusin) , andreas (kusin) , moster,mamma -
~ och mormors ena vovve på toppen ;D

Kommentarer
Postat av: Victoria

MEN DU MÅSTE HINNA TRÄFFA MIG JU. HAHA. ;)



Vem är m? (a)

2012-06-16 @ 17:53:46
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/
Postat av: EMMA

vad är terassen? ;)

2012-06-16 @ 18:39:00
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0