1337

Vid typ 2 stack jag och mötte upp josse i plantis, hade såklart glömt mina pengar , så vi cyklade hem t mig,lämnade cyklarna o gick och sätte oss på en stenmur neranför stan! Det kom lite roliga fordon lite då o då, och dom skrek som fan, haha! Runt halv 4 drog ja o josse t mig igen för att packa och sen t josse för hon skulle packa, o vi skulle äta och sen skulle vi åka till sköve för att spela match mot skövde kik!
Vi vann med 4-0, och fkik 98 , ni är så jävla grymma så det inte är sant!
Iallfall, efter matchen drog jag o josse o hämtade hanna sen stack vi upp t donken och hade det skoj, har inte vart där på fleraflera veckor om inte månader, haha!
Nu sitter jag här och ska fanimej sova snart, är hur trött som helst,har ont i fötterna och ont i magen! Men jag lever livet och ja älskart!

Kommentarer
Postat av: awillbo - a new york dreamer

svar

nej båda min syskon går i dans på atlantica!

2012-06-09 @ 13:30:20
URL: http://awillbo.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0