please just let me hold you,one last time!

Har haft en jätte bra ''weekend'' hos pappa! Sen jag bloggade sist har jag inte hittat på så mycket, igår var jag ute och red barbacka med syster och jonna, blev en liten tur i skogen som vanligt! Red idag också fast bara med jenny, vi letade kantareller och hittade en ny damm mitt ute i skogen med grillplatser osv (: Längesen jag red på riktigt och galopperade oså, men nu tror jag att de börjar lika någonting, vill värkligen börja på riktigt igen (: Lagade gourmé middag med jenny också, det blev pannkakor och våfflor, haha det är de enda vi kan laga, vi är duktiga! Åkte väl hem vid typ tjugo över 9 idag, har hunnit med att duscha,titta runt lite på datorn och tatt de chill! Skulle egentligen ut med några killkompisar idag,men är för trött idag så det blev inget med det!
Tror inte det är någon speciell vecka denna veckan! Åker till Värnamo i helgen och spelar paintboll,haha skit kul :D Och nästa vecka fyller jag år på onsdagen sen har jag och emmapemma planer på att jag åker upp t henne på torsdag och sen spenderar vi väl 10 dagar tillsammans, sen om kanske 2-3 veckor åker jag och bästa sofia till lysekil i en vecka, helt awesome ;d!
Nu ska jag äta något och sen lägga mig och sova i min skööna säng! Ha en fin kväll alla läsare ♥'
Bild från high chaparral med bästa syster♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0