Svaren på frågestunden del 2

Postat av ; Madde
 
Vem är din förebild?  - Lil wayne och min storasyster becka!
Beskriv din drömkille! - du vet hur min drömkille ska vara, han som vi pratade mest om när vi träffades senast!
Vad är det pinsammaste du gjort? - har gjort många pinsamma saker ;) så kan inte välja
Vad har du för färg på din tandborste? :D - grön o vit :D
 
Postat av ; Linn F
 
Vad heter du i mellannamn?- Elisabeth Viktoria ******** <--- namn ja inte vill säga ;)
Har du nån/några kompisar som betyder mycket? - Japp, det har jag , väldigt många
Vad heter dina djur? - bor ute på landet och där finns massa djur , alltså MASSOR av namn!
Har du syskon? - Ja, två halvsyskon jenny och rebecka
Favorit kläder? - De kan komma upp bilder på det om du påminner mig ;)
Favorit skor? -
Favorit mat? mammas mas ;)
Pinsammaste du har gjort i ditt liv? - titta lite längre upp ;)
Någon du saknar?- Emma och m!
Din dröm!<3 - Bo i ett lyxhus i L.A  med familj och äga en dodge ram eller ford mustang gt och jobba som fotograf och bartender i L.A och vegas och fotografera mosaia som modell ;)
 
Postat av ; Amanda
 
Hur äre att gå i fkik -98 nuråå?- Underbart, jag är grymt glad att ha börjat där nu för är mycket positivare inom fotbollen och allt blir så himla mycket roligare :)
Något / någon du saknar? - Emma och m!
Din bästakillkompis?- ramiz eller mosaia
Ditt bästa sommarminne från detta året? - har ju inte direkt vart nån sommar!
 
Postat av ; Emma
 
- din förebild? - Lil wayne och min stora syster becka
- går du på utseendet eller personligheten hos dina vänner/killar? - Vänner personlighet, killar är det både och!
- vad faller du för hos killar?` - magrutor!
- beskriv dig själv med 3 ord. - Kaxig,snäll och envis
- vad är det sämsta med mig? - att du bor så jävla långt bort
- varför är jag så jävla bäst? (H) - jag vet inte, tror att jag smittade av mig
- och... vad tycker du om mig? - Du är det finaste och viktigaste jag har, du är mitt allt och det bästaste som någonsin hänt mig, världens finste bästavän!
POSSS ♥ - ouss<3
 
Postat av ;Linn s
* vad tycker du om mig? - Just nu vet jag inte, men förut var du min bästavän som jag tyckte jätte mycket om!
* favoritfärg? - allt typ
* 3 vänner du saknar? - Emma,m och erica
* favoritdjur? - häst tror jag
 
Postat av ; Alice
 
Hur lärde du känna Emma som bor i västervik? - Arton (hennes kille) och Martin hittade henne på något konstigt vis på internet, sen började dom prata om henne och då sökte jag upp henne på bilddagboken, då fick vi kontakt och vi började lära känna varandra för 2 år sen tror jag, sen en vacker dag träffades vi och nu ska vi snart träffas igen, bara om 5 dagar :DDDD
 
Sådär, det var alla frågor för denna gången,hoppas ni fick svar på det ni ville, om ni vill ha svar på något annat är det bara att kommentera! Ha en fin helg♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0