Svaren på frågestunden del 1

Postat av ; Jenny!
 
gillar du någon isf vem? - Ja det gör jag, en kille jag inte borde gilla längre ,men kan inte släppa taget om han! Och kan säga att det är den killen jag skrivit om rätt mycket på senaste tiden!
vad ska du göra resten av sommarlovet?<3 - ska åka till värnamo nu i helgen,fira mig nästa vecka eller nåt,ska träffa älskade emma,falkenberg,norge,danmark,lysekil,träffa kompisar och bara leva livet!<3
 
Postat av ; Filippa
 
 Vilka är dina närmaste vänner? - Emma passchier,Emma svensson,felicia arwidsson,emelie nilsson,linn fransson,josefin vallinlans,hanna södergren,typ dom,
är det kul att bo i falköping? - Ja, trivs här!
älskar du mig? för jag älskar dig massor! - klart jag gör!
 vad gör du på fritiden? - spelar fotboll,tränar,är med kompisar,sitter vid datan o lever livet!
 hur är du så jävla underbart vacker!!? - är ju inte det så (:
 saknar du tiden du och "b" var aas bra vänner? - eftersom jag har känt henne sen dagis och alltid vart med henne så ja typ! men det är bra som de är!
 vad är det bästa du vet? - jadu, mycket (:
 kan vi träffas snart? - klart vi kan!
PUSSS ÄLSKLING - pussbebo!
 
Postat av ; Alva
 

Har du någon förebild, isf vem? <3 - Lil wayne och min stora syster becka!
 
Postat av ; Sophie
 
favoritfärg? - typ allt (;
favoritmat? - mammas mat
favoritdjur? - nästan allt förutom insekter och min fobi fjärilar
bästa spelaren i fc barcelona? - messi lätt (:
bästa & sämsta med att blogga? - bästa är alla läsare och sämsta är när man inte hinner blogga och när man inte har möjlighet till att lägga ut bilder!
 
Postat av ; Hanna
 
Vad har du för skostorlek? ;) - 39-40! (:
 Hur bred är din säng? :D - fan vet jag, står inte o mäter den med linjal?
 Varför kallas du Ballex? :) - Min kusin kom på det någongång för några år sen :)
 Vilken var din första mobil? ;) - typ en motorola för flera år sen!
 Vilket är ditt favorittuggumi? xD - allt :D
 Ditt favoritplagg? :) - chinosen tror jag ;)
 
Postat av ; Ellinore
 
Vad är de för klass du börjar nu i höst? - 7an (:
Favoritlåt just nu? - Afrojack & Shermanology – Can't Stop Me - Radio Edit  den typ (:
 Vad var de som fick dig att börja blogga? - Ingen aning faktiskt, hade väl tråkigt en dag och startade en blogg, en ren slump typ ;)
 Hur hoppas du att ditt liv ser ut om 10år? - Då är jag 23 år och vill ha ett bra jobb, vill ha en ford gt, eller en dodge,och bo i ett lyxhus med familj!
 
Postat av ; Marlene
 
äru hel svensk för du freaky snäll gööly!<3 - Nej jag är finsk
och hur gammal äru och vilken klass gåru i ? - är 13 år om 6 dagar och börjar 7an i höst
hurä dt att bo i fkp? kil/not ... anyway thats all <3 xoxo :* <3 - det är okej :) , xoxo<3<3
 
Postat av ; Evve
 
1.Vem är världens bästa mamma? - du
2.Vem får flest fisk? - jag,johan och pappa
3.Vem lagar den godaste maten? - jag
4.Vem städar alltid ditt rum? - jag


Del 2 kommer imorgon eller nästa vecka , nu ska ja till donken me finaste syster, peace!
 

Kommentarer
Postat av: felicia

älskar dig med!<3

2012-07-05 @ 22:55:32

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0