Påväg hem från forsheda/Värnamo

Vaknade rätt så tidigt idag då vi skulle åka till forsheda/Värnamo där min pappas familjehem bor som även han bodde på när jag var runt 3 år! Vi åkte dit för att träffa dom o även hälsa på pappa som jobbat där i en vecka nu!eller ja mina systrar turades om att övningsköra hit,om 4/5 år är det min tur.Iiiih ;D iaf , Vi åt gofika och pratade om allt möjligt! Vi pratade om alla hyss jag gjorde när jag var liten och allt vi kom på om mig! Fick reda på väldigt mycket som ja inte visste om mig själv , haha :) Nu är vi iaf påväg hem och är ganska trött o sleten nu, så blir väl att kika lite tv när jag kommer hem o sen sova , får se hur länge jag stannar hos pappa , för på onsdag fyller ju jag år och på torsdag åker jag till pemma<3 nu ska jag dunka lite plåt (ehehehehheheheh) sen är vi väl hemma om någon timme , hörs inom kort <3

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0