Känner inte någon hur det bränner inom mig?

Vaknade vid kvart över elva någon gång då Johan kom in med telefonen! Har legat kvar i sängen tills nu men känner att ja måste äta något för var hungrig innan ja la mig igår!ska egentligen till Lysekil i dag i EN VECKA! Men eftersom att Sofia inte kunde, o dom flesta är på kusten nu så tror jag att pappa hämtar mig sen, hade verkligen sett fram imorn Lysekil eftersom jag är där varje gång, de finns alltid något o Göra, de är så jvla god mat överallt, och allt bara så jäkla bra i Lysekil! Fan också! Aja de kommer väl fler gånger i livet ..! Vet inte alls hur bloggningen kommer se ut nu, bor mitt ute i skogen hos pappa så det är inte så bra mottagning o internet där så jag får se när ja bloggar , men ska försöks uppdatera så mycket som möjligt! Nu ska jag gå upp o äta lite , sen packa vääääldigt mycket! Peace out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de är såååå jävla tråkigt att du inte åker med oss....Blev så ledsen:-(Ja hoppas att du får kul ändå gumman....Älskar dej till tusen

2012-07-22 @ 12:17:58

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0