Hemma igen på min stora dag :D

Hej på er alla :D
Har haft det superbra hos pappa , har varit i värnamo,ridit , och gjort mycket mera!
Pappa skjutsade in mig till falköping vid 8 imorse, halv 5 när mamma slutar ska jag äta tårta , För idag är det min dag och jag fyller år :D! Än så länge har jag fått en iphone 4s, men har inget sim-kort till den eftersom det var förstort för 4an, så pappa har beställt ett nytt! :) Sitter nu och svarar på alla kommentarer på facebook, och ska börja tvätta mina kläder nu och senare ska jag packa, för imorgon vid kvart över 9 tar jag tåget upp till emma, känns helt sjukt ju :D hiihih. Nu ska jag njua av min dag och ha på hur jävla hög bas ja vill , haha, hörs sen :D♥
 
 
Chokladmousse tårta :D

Kommentarer
Postat av: Victoria

Grattis hoppas du får det bra gullet <3

2012-07-11 @ 11:12:38
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0