detta kommer inte bli lätt,jag kommer gråta mig till sömns flera nätter, jag kommer sakna dig så sjukt mycket..

Kom hem för någon timma sen efter att ha vart med ramiz en stund,vi spelade lite fotboll,cyklade runt lite och pratade om allt och inget :) riktigt trevligt pojk dedär! Nu sitter jag här hemma och kikar runt lite på datan o lyssnar självklart på lil wayne! Ska alldeles strax sova , börjar bli trött nu!
- om 1 dag åker jag till värnamo
- om 6 dagar fyller jag tonåring!
- om 7 dagar åker jag till bästavännen i västervik!
- om 13 dagar åker jag och prinsessan till sommarland/liseberg!
- om 18 dagar åker jag till lysekil en vecka med fina sofia!
- och om 43 dagar åker jag och världens bästa laf fkik -f98 till källbylägret!
 
livet är så himla bra,även fast jag har haft dom 2 tuffaste dagarna i mitt liv nu, och det kommer förbli tufft utan h*n..
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ska inte ni till Eskil's?:)

2012-07-05 @ 08:49:42
URL: http://Victoriasdiiary.blogg.se

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0