cooler than me!

Mötte madde vid hotellet då gick vi direkt upp till ållevi och tittade lite! Sen gick vi ner till mig för o hämta pengar,sen till ica o köpte glass, sen hem till mig igen och där satt vi i solen lite och käkade glass! Sen gick vi upp till ållevi igen och hade skit roligt :) Sen gick vi en sväng och hamnade på donken där vi satt och hade aaas roligt med mosaia,ramiz,mustafa,rezan och ahmed, efter ett tag kom ziki också :)
gick väl hem typ tio i tio! Då satte jag mig vid datan direkt och har inte gjort så mycket hittills! Ska nu ta på mig skorna och sen ska jag dra ut och vara med ramiz en stund :) Nu måste jag gå, ha en superduper bra kväll,för de ska ja ha, puss på er!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0