Anncelo på Liseberg!

Jag och Emma har haft en superbra dag som jag berättar om imorgon! Men nu till det viktiga , jag och Emma gick och letade efter spegelhuset , då stannar jag helt plötsligt , Emma tittar på mig, jag tar ena handen för munnen och andra pekar jag på Marcelo och annica! Jag började skaka som fan, jag kände att jag snart kommer börja lipa och Fufan vad glad jag var! JAG HAR FÖRFAN TRÄFFAR ANNICA ENGLUND OCH MARCELO PENA! helt sjukt alltså, mina idoler , och jag har Följt dom ändå från början av big brother 2012! Och nu har jag fått se dom i vräkigheten , usch Fufan vad häftigt . Jag skakade i 1 timma och jag kunde fan inte fatta att jag har tagit en bild med anncelo! Kommer nog sova rätt gött inatt! WIIIIIHO JAG HAR TRÄFFAR ANNCELO! :D


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0