and if you see a sexy lady right now , put your hands up!

Idag vaknade jag vid 11 medans emma typ redan var vaken, och hade vart vaken sen 10 kanske..
Vi fixade oss,gjorde frukost och sen gick vi ut och mötte arton vid gröndelundsparken!  vi var med han i typ 2 timmar och sen gick jag och emma hem & hämtade sina saker och sen gick vi till stationen och jag sa hejdå till min fina emma! Sen kom bella och mötte mig vid stationen och vi gick hem till mig , jag öppnade julklappen som jag fick utav emma, fick 2 par diamant örhängen och 1 par med pärlor, och sen fick jag en tröja oxå, tack för julklapparna , blev jätte nöjd ,men iaf , jag och bella lyssnade på musik och hade kul :)
sen packade jag lite och sen gick vi till bella och jag började detta inlägget, sen åt vi tacos och nu sitter jag här igen!
jag sover hos bella inatt och det ska bli jäääätte kul , nu ska jag vara lite social med henne, eller vi sitter här med varsinn data och gör ingenting, haha!

ni får ha en fin torsdag allihopa, för det ska iallafall jag ha!
puss.

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0