CALIFORNIA HERE WE COME.

yoo,allt bra ? Med mig är den perfekt måste jag säga :D
Första dagen i skolan på detta året är avklarad,blev väl en rätt bra skoldag!
Efter skolan gick jag och bella hem till mig, jag åt lite, sen stack vi iväg och träffade ali♥ & mosa idag igen!
Vi satt väl förde mesta o myste,och snackade,skratta åt allt o inget! haha. sen kom wiebkeplutt oc gjorde oss sällskap!
Sen gick vi ut en stund, hade lite snöbollskrig mot varandra,jag grosade ali fleeera gånger,haha!
Sen gick vi hem,och har precis ätit lite morötter med dipp och tittat på sveriges mästerkock!
Nu sitter jag och skriver med socialt folk på fb & msn, och smsar!
Ska alldeles strax gå o lägga mig, för imorgon blir det ännu en skoldag!
Torsdag känner jag redan på mig att det kommer bli en helt otroligt kass dag.
ska till rektorn,och det kommer förstöra hela dagen.jaja.. hoppas iaf att jag överlever!
Denna terminen ska jag värkligen plugga järnet,och fokusera på skolan mycket, eller iaf försöka!
vi har nationella denna vårterminen och vet inte hur det går! Sen ska vi även välja klasskompisar , för det kommer nya klasskompisar från mösseberg efter sommarlovet, lär bli awesome!
Nu ska jag fortsätta vara lite social med gubbzzen som skriver.
pusssss :*

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0