SVAR TILL FRÅGESTUNDEN!

Postat av Bella :
Hej kurri :)

1.Vad vill du bli kallad ?

2.Vilka har du kännt längst i klassen?

3.vilka kan du bäretta allt för ?

4.Om du skulle va på en öde ö vilka skulle du ta med dig då högst fem ?

5.Vilka är dina favvo byxer?

6.vilken tröja är din favvo?

7.vad är din favvo maträtt?

8.om du skulle på en fest vilka skulle du tat med dig
högdt fem?

9.är du kär just nu?

10.vad är de pinsamaste du gjort?

vet ju redan nästan allt om dig men ändå <3 puss <3

Svar:
Hejhej bellis!
*Ballex har blivit uttjatat.så helst alex eller alexandra!
*Dig,emelie,wiebke,och alla dom från dagis! you know who!
*Dig,wiebke,emma,nadja typ!
*Emma,wiebke,dig,sofia,sen vet ja nte!
*Mina nya jeans!
*hmm..svår fråga, men du vet säkert vilka! :)
*Mammas mat <3<3<3<3,och sen din pastasås med pasta;)!
*Emma,wiebke,dig,sofia & ramiz helt klart, haha!
*Ja det är jag!
*Haha kommer inte på något just nu..
jaa, du vet nästan allt om mig, puss!<3

Postat av : Nadja
1 . hur många förhållande ångrar du att du har haft ?
2 . vilket lag gillar du mest igenom fotbollen ?
3 . vad är det som du ogillar ?
4 . vad är det som du verkligen älskar ?
5 . har du en dagbok ?
6 . vilken är din älsklings film ?
7 . vilken är din älsklings färg ?

Svar:
*1, och det var med jonatan!
*barca & kik!
*Folk som härmas,och försöker göra en svartsjuk!
*Mina älskade vänner!
*Haha, nej det har jag inte
*Twilight filmerna!
*Har ingen älsklingsfärg, tycker om alla lika mycket typ..

Postat av : Wiebke
Heeeej bästis!

1. Har du gjort något pinsamt detta året?

2. Finns det något du aldrig mer gör om, vad?

3. Vad är de du ska hitta på sommar 2012?

4. Finns det någon du absolut vill träffa år 2012

5. Finns det någon du saknar?

6. Något du inte kan sluta skratta åt, vad?

7. De bästa du vet?

8. De dåligaste du vet?

9. De dummaste du sagt till någon ?

10. Vad är de viktigaste i ditt rum?

11. Något du måste göra innan du dör?

12. Något du måste göra innan 2012 är slut?

13. Något du måste göra om?

14. Skulle du kunna tatuera in ett namn på någon du älskar?

15. Jag älskar dig <3

Så, är kass på att komma på frågor, men nu fick du några iaf :)
Pussssssss<3

Svar:
*Haha, har jag säkert!
*Åka allting på liseberg, karusell efter karusell!
*Jag ska till Norge,Strömstad,Falkenberg,Pappa,Ullared,Lysekil och ja.. är inte hemma så jätte mycket
Och sen ska jag jusåklart träffa alla mina fina vänner.
*Ja det finns det , Emma&Eric
*sippa & benjamin.
*alla stora klumpigheter som bella gör.. hahah!
*Mina vänner..
*folk som härmas.
*''Jag hatar dig, vi kommer aldrig mer bli vänner''
*Min data och mobil och alla gulliga saker som mina vänner gjort till mig!
*Åka till thailand eller något annat ställe långt ifrån sverige!
*Åka till Liseberg med några fina vänner.
*Sova utanför huset i lysekil!
*njaaaaae,, ingenaning!
*Jag älskar dig med hjärtat!<3 puss!!

Postat av : Patricia
1. Vad tycker du om mig även om vi inte känner varan så mycket ?
2. Gillar du någon just nu?
3. Skulle du vilja lära känna mig mer?
4. Vilka vänner är dina närmaste?
5. Ett minne från 2011 du aldrig glömmer?
6.Vad för sorts musik lyssnar du på?

Svar:
*Jag tycker  du är en sjukt fin person som är väldigt snäll, vill lära känna dig mer :)!
*Yes!
*jaa!
*bella&wiebke, det är dom som jag kännt längst och tillbringar mest tid med. sen finns det andra vänner med som är mina närmaste!
*Alla kvällar/nätter på ållevi.
*Techno,dunkdunk,hiphop,ah sånt!

Postat av : Alice
hur är en perfekt kille för dej?:)
<3

Svar:
*Han ska vara snäll & omtänksam,alltid finnas om man har problem,han ska vara snygg och ha humor!

Postat av : Kasper
Vad heter du i mellannamn (:
(det som du tycker är fult ) ;)

Svar:
*Hahah tänker inte säga det ena namnet , men annars heter jag Alexandra Elisabeth Viktoria Kurikka!

Postat av : Victoria
1. Hur beskriver du din drömkille?
2. Har du kille?
3. Vem gillar du?
4. Vad tycker du om mig?
5. Hur har din start varit på 2012?
6. Favoritbloggar?
7. 5 bloggar du följer
8. Jag kommer inte på någon mer............ tips på iphone skal? haha

Svar:
*svar finns längre upp!
*Ja det har jag,
*Ali!
*du är en sjukt underbar person,som värkligen har hjälpt mig undertiden vi har träffats,finns allvarligt talat inte ord för dig! saknar dig så innihelvete.! Du är något av de bästa som finns.
*Den har vart superbra!
*emmas,erica,din,wiebke,julia!
*Emmas , Ericas,Wiebkes,Din,Julias
*Usa's flagga :D!

Postat av: Simone
1. vad tycker du om mig?
2. vilka var/är dina allra bästavänner
3. vem är du tillsammans med?
4. vem gillar du?
5. hur ska din drömkille vara?
6. ångrar du något?
7. vilka 6 är bäst i fotbollslaget?

Svar:
*Jo,Just nu vill jag helst inte svara på den frågan,du och jag är osams och har vart det ett bra tag,runt 6 månader eller mer!Vill inte ta upp varför o allting här.. Men du VAR en av mina närmaste vänner, och du betyde mkt för mig!
*Bella,Wiebke,Emma, finns säkert fler!
*Ali heter han!
*samma som innan!
*svar längre upp!
*ja det gör jag.
*Bella,emelie,nadja,moa,lovisa,du,wiebke.

Postat av: Emma
- vad betyder ali för dig?
- vem av dina vänner litar du på mest?
- oskuld?
- vem var du senast tsm med?
- drömkillen?
- kör la på den vanliga, vad tycker du om mig blalblaaaaa?

Svar:
*Eftersom han är min pojkvän så betyder han väldigt mycket för mig.
*Dig,wiebke o bellis
*Japp!
*senaste var amir eller henke Nu är det ali.
*svar längre upp
*vet inte hur jag ska bevisa allting för dig,även om det är lite tjaffs hit o dit nu, men du är värkligen en jag älskar över hela mitt hjärta, det är du jag värkligen inte vill bli osams med, det är du som får mig så jävla glad hela tiden, jag bevisar ingenting, det vet jag,men jag vet inte hur jag ska göra,du är något av det bästa som hänt mig!

Postat av: Lisa

Hej
Är du ihop med någon??

Hur många har du varit ihop med??

Svar:
hejhej!
*Ja det är jag!
*sitter inte och antecknar alla jag är ihop med, så jag vet faktiskt inte.. hah!

Postat av : Madde
- vem är din förebild?
- hur skulle du beskriva dig själv?
- hur lång är du? :)

Svar:
*har inte riktigt tänk på det, jag vet faktiskt inte, haha!
*envis och kaxig som f*n,smaaaaart,blond,, ah .. hah
*har inte mätt mig på ett tag, men sist var jag runt 164.

Postat av: Sofiiah
yoo sistaah :D <33

asså vet mkt men nt allt om dig
så har du ngt stort födelsemärke ngn stans ?? ahaha :D
kom nt på ngn annan fråga ;) <3

Svar:

yoooo!<33
*Hah,nej inte vad jag vet,inget stort!
lugnt babiie!<3

Postat av: Linnea
Är du och Emma osams?
Har du varit tillsammans med Arton?

Svar:
*Vi tjaffsar just nu..
*Ja det har jag,men det var när jag gick i lågstadiet.!


Så,det var alla frågor,hoppas att ni fick svar på dom!
Nu ska jag hoppa isäng, imorgon väntas skola,Ny vecka och nya problem!


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0