sjjuuuuuuk

vaknade imorse av att jag hade sjukt ont i halsen, ringde mamma och sa att jag inte pallar med skolan idag.
så ingen skola för mig inte,ligger i soffan och tycker synd omm mig själv,har är jävlig förkyldning och halsont!
Imorgon är det friluftsdag och jag valde pulka, ville åka slalom men orkar inte hålla på med slalomlåning och sånt det blir bara massa strul.
ska ta och titta klart på lyxfällan nu och sen får jag se va jag hittar på.. Det är ju en klarblå himmel med sol ute och 6,5 minus grader.. häääärligt!
jaja nu börjar det, ni får ha det bra, pussssss

''I hate bitches who think that they are the sexiest piece of shit on earth,
when in reality ,they look like they just came out of a cows ass.''


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0