sista dagen på lovet!

Steg upp vid 11 då mamma väckte mig och jag hade fått ett brev ifrån rektorn! orkar inte riktigt ta upp varför här på bloggen.
Hela morgonen eller hela förmiddagen var jag på dåligt humör, men sen drog jag upp till stan med wiebke och skulle checka på skor,men det blev inte så mycket skotittande! Vi stack somsagt till lillablå och åt lite!
Sen drog vi runt och titta lite annat på stan!Efter det så tog vi sällskap en bit, och sen sa vi hejdå och jag började gå mot bella,när jag kom fram till henne så sa hon : Nu ska vi åka ut och åka pulka med barnen!
Jarrå,så vi gick upp till fåraberget och åkte pulka med småbarnen iza,sophie och nova!
efter pulkaåkning gick vi hem och satt o värmde oss tills jag fick skjuts hem av bella o hennes pappa!
När jag kom hem tog jag lite o äta,satte mig vid datan med en filt , tittade på sveriges mästerkock och åt dipp med moroter och gguuurka ;d<3!

så har min dag sett ut i stortsätt! Nu ska jag hoppa isäng, för imorgon väntas första skoldagen!
uppdaterar imorgon, puss!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0