Pelle kom till jobbet och gick fram till en kollega (en kvinna) och sade: vad gott ditt hår luktar har du duschat? Kvinnan blev rasande och gick till sin chef och berättade Pelle sa: men det var ju snällt sagt?Chefen: men Pelle du är ju för fan dvärg

yoo bitches,
vaknade runt tio i 8 , men kände att jag inte orkade gå till skolan, just nu har alla andra friluftsdag och tur det för jag ville inte vara med egentligen. det är sjuukt kallt ute. så jag somnade om till typ tjugo i 10 , sen gick jag ut och titta lite på tv, och nu sitter jag här, det är lite bättre med förkyldningen men rösten dödar mig allvarligt talat..
nu ska jag göra något roligt, eller ah, får se om jag går te skolan imorgon..
hörs ikv eller imorgon.<3

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0