Ni är något av det finaste som hänt mig

Efter en super rolig och go dag med några av dom bästa här i falköping är jag sjuukt trött !
Och med det menar jag - sleeptime!
Imorgon väntas shopping i skövde med två av mina allra finaste vänner!
så då blir det att gå upp runt halv 9 & börja fixa iordning mig , sen kommer bästawiebke runt tjugo över 9, och sen går vi och möter bästabella på stationen , sen drar vi och gör shoppingaffärerna osäkra!



Älskade vänner,Det är ni som får mig så jävla lycklig!
jag älskar er till tusen,och jag menar det värkligen.
Vi klarar allting tillsammans,vi har delat glädje,
sorg & tårar, ja allting! Utan er hade jag fan
aldrig stått där jag står idag.Ni är mina
små änglar.Ni är något av det finaste
som hänt mig,hoppas att ni förstår
det.Ni är bäst, bara ni, ni ni ni ni!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0