my love for you is that the air is impossible to live without

Nu har jag och emma tittat på 4 filmer ~ Eva & Adam , Dr.Dolittle , American pie  - the wedding & Sommaren med Göran! Nu är det en film kvar, kanske mer om vi orkar, och det blir The Unborn, har sett den innan men det var längesen , den var faktiskt rätt bra :D!
Min fina diamant sitter och dampar sig med Kramis – Kramsången - Swedish Version haha, hon är för go den ungen asså!
Nu ska vi sätta på skräckisen och bara live life lixxxom!




emma passchier, min kärlek till dig är stor , stor & stark som solen<3

Kommentarer
Postat av: E M M A

du är min sol , och min svampbob.

du är min största skatt, du gör mitt hjärta glatt

och när vi kramas är jag din, din kramis kram-patrik!

hahaha.. mogen osv ♥♥

2012-01-02 @ 23:59:26
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0